Issue / Solved /
You might experience slow connections due to a fiber cut in our core network. All traffic is rerouted. Because we can’t use full capacity you can experience slow connections to several international (especially German and Dutch ) locations.
Update 20/02/2013 17:15 : Our NOC engineers tweaked the routes. Currently the congestion on the network is normalized. The fiber cut is not solved yet. You can still experience slow connections to several international (especially German and Dutch ) locations.
Update 21/02/2013 07:30 : During the night the fiber cut has been resolved. All traffic is routed back via the original routes.
We apologize for the inconveniences.
Maintenance / Update /
Er is een netwerk onderhoud gepland met een impact op heel Nederland.
Tijdens het onderhoud zullen alle edpnet diensten (DSL, VoIP, …) geïmpacteerd zijn.
Tijdspanne: 06:00 – 06:15
Downtime: ~15 minuten.
We raden u aan uw modem/router te herstarten na het onderhoud.
Edpnet verontschuldigt zich voor dit ongemak.
Update: Het netwerk onderhoud gepland in de nacht van 17 op 18 februari is tijdelijk uitgesteld.
Wij brengen u op de hoogte van zodra we een nieuwe planning kennen.
Closed /
Er is een netwerk dringend onderhoud gepland met een impact op
heel Nederland.
Tijdens het onderhoud zullen
alle edpnet diensten (DSL, VoIP, …) geïmpacteerd zijn.
Tijdspanne: 02:00 – 03:00
Downtime: ~30 minuten.
We raden u aan uw modem/router te herstarten na het onderhoud.
Edpnet verontschuldigt zich voor dit ongemak.
Update: dit onderhoud is met succes afgerond
Closed /
There is an emergency maintenance scheduled tomorrow morning impacting
all of Belgium. During the maintenance all edpnet services (DSL, VoIP, …) will be impacted.
Maintenance window: 02:00 – 03:00
Downtime: ~30 minutes We advice you to restart your modem/router after the maintenance has been completed. Edpnet apologizes for any inconveniences.
Update: The maintenance succeeded successfully.