Outage: Telephony: Solved

Dear customers,

We had experienced an outage with our telephony services. Our Network Operations team has solved the outage.

Please find all details below:

Start: 2018-10-22 11:48*
End: 2018-10-22 12:20*
Duration: 32minutes
Impacted services: Telephony
Affected Areas: all

 

We apologize for the inconveniences.

Best regards
The edpnet team

*All times are listed in CET, Central European Time

Maintenance planned on 29/10/2018 – impacted services: internet connectivity and telephony: Closed
Maintenance planned on 07/11/2018 – impacted services: internet connectivity and telephony: Closed

Comments

  1. Het probleem met het internet dat het hele weekend geduurd heeft, is zopas opgelost.
    Waarvoor dank.
    Het is dus niet nodig een technieken te sturen. Het probleem lag dus duidelijk buiten aan de lijnen van Proximus ofwel bij jullie, want het is dezelfde modem. Plots na zoveel keren proberen lukte het dus.

    Met vriendelijke groeten
    jef Nijs
    Beroepsjournalist (jef.nijs@edpnet.be)
    via Drenco

Leave a Reply

Your email address will not be published / Required fields are marked *